loading...
پایگاه اینترنتی مجنون الحسین
مجنون الحسین





توجه توجه

باسلام خدمت شما همراهان گرامی

وعرض تبریک ولادت منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان(عج)

وبسایت مجنون الحسین به علت یک سری 

مشکلات مدتی غیر فعال بود

ازاین پس میتوانید مداحی های خودرا برای ماارسال کنید


ارسال مداحی

قابل توجه دوستانی که برای ما مداحی ارسال میکنند 

از این پس مداحی های خودرا فقط به ایمیل سایت ارسال کنند

درغیراین صورت مداحی ارسالی شما در سایت ثبت نخواهد شد

لطفا مداحی های خود را به همراه عکس مداح به یکی از ایمیل های زیر ارسال کنید:

majnoon_alhossein@yahoo.com

erfan1375erfan@yahoo.com


عرفان عموشاهی بازدید : 163 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (4)



مهدی جان شرمنده که نشسته ایم و فقط داریم شعار میدم حالا میفهمم که چرا ظهور نمیکنید چون ما لایق

شما نیستیم عوض اینکه دعا کنیم واسه فرج شما با رفتارهای زشتمون دل شما را به درد میاریم شرمنده که

عقیده ها سست شده دوستمون هیئت ها را جلوی چشممون مسخره میکنه دیگه چه انتظاری میشه از دشمنان

داشت فقط ما بلدیم بشینیم و شعار بدیم اصلا کی تا حالا موقع خوشی هامون به فکر امام زمان(عج)بودیم من

نمیدونم چی بگم واقعا ناراحتم ببخشید اگه تند روی کردم

بارها روی تو را دیدم ولی نشناختم *************  خم شدم دست تو بوسیدم ولی نشناختم


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط خانم سلیمی در تاریخ 1392/03/22 و 12:44 دقیقه ارسال شده است

دامن علقمه را عطر گل یاس یکی است

قمر بنی هاشمیان در همه ناس یکی است

سیر کردم عدد ابجد و دیدم به حساب

نام زیبای اباصالح و عباس یکی است

من هم ولادت حضرت عباس روبه شما تبریک میگم.
ممنون ازحضورتون

این نظر توسط علیرضا عموشاهی در تاریخ 1392/03/13 و 11:33 دقیقه ارسال شده است



پدر از شما رفت و جانی ز ما

دلی از شما، دلستانی ز ما

گرفت آخر الامر گلچین دهر

گلی از شما، گلستانی ز ما

اجل از شما بی محابا ستاند

ز سر سایه و سایه بانی ز ما

بلندای نخل جماران شکست

سپیدار و سرو روانی ز ما

ز بار غمش قامت دل خمید

ز ماتم شکست استخوانی ز ما

مسیحایی از دامن خاک رفت

بر افلاکیان میهمانی ز ما

به میهمانی لاله ها رفته است

شکوفا گل ارغوانی ز ما

پدر رفت و دل رفت و دلدار رفت

به جا ماند سوز نهانی ز ما

بگو خانه ماست در کوی دوست

کسی گر بگیرد نشانی ز ما

نثار رهش آه غمدیدگان

دل و دیده خون فشانی ز ما

حسین بقایی

با کاروان

رحلت امام خمینی (ره) بر شما تسلیت باد...شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : ممنون از شعر قشنگت داداش

این نظر توسط محمد محمدي مهر در تاریخ 1392/03/13 و 0:51 دقیقه ارسال شده است

سلام من مدیر وبلاگ طلبه سایبری هستم.اگه مایل به تبادل لوگو و لینک هستید به این حقیر اطلاع دهید
التماس دعا
پاسخ : ازهمکاری شما ممنون
لوگو ولینک شمادرسایت قرلر گرفت

این نظر توسط موسوی در تاریخ 1392/03/12 و 20:58 دقیقه ارسال شده است

خدایا ماه خوبت به نیمه رسید

و من هنوز کوله بارم را نبسته ام

کوله باری از ایمان

معرفت و تقوا

و من چشمم یه کرامت و لطف توست

که کوله بار خالی ام را لبریز کنی

از عشق و معرفتت

و مهیایم کنی برای ماه شعبان و رمضان

خدایا در این نیمه باقیمانده ماهت

مزه شیرین تقوا را به من بچشان

و سایه محبتت را بیش از گذشته بر من بگستران

و دست نوازشت را دراین ماه خوبت بر من بکش

که سخت محتاجم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به پایگاه اینترنتی مجنون الحسین خوش آمدید لطفا برای حمایت از ما درسایت عضو شده وبرای سفارش تبلیغات با آی دی یاهو ی سایت درتماس باشید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مداح مورد علاقه ی شما چه کسی است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 182
  • کل نظرات : 297
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 65
  • باردید دیروز : 199
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 290
  • بازدید ماه : 419
  • بازدید سال : 1,068
  • بازدید کلی : 254,467
  • کدهای اختصاصی